Night at the Museum: Battle of the Smithsonian (2009): Trailer
Με την τεράστια (σε νούμερα εισιτηρίων και κριτικών) επιτυχία του Tropic Thunder (2008), ακριβώς από πίσω του και δυο μη-κωμωδίες στα σκηνοθετικά του σχέδια ακριβώς μπροστά, ο Ben Stiller επιστρέφει στη μεγαλύτερη εισπρακτική επιτυχία της καριέρας του, κομματάκι καθυστερημένα μπορείς να πεις, και μεταφέρει τα εκθέματα του Night at the Museum (2006), στο μεγαλύτερο σύμπλεγμα μουσείων του κόσμου, για να στήσει, ως νυχτοφύλακας που βλέπει αγάλματα να ζωντανεύουν, τη Μάχη του Σμιθσόνιαν (2009).
Το Night at the Museum σκέτο, βγαίνοντας στις καθυστερήσεις της χρονιάς του, είχε μείνει, χωρίς ανταγωνισμό, στην πεντάδα του αμερικάνικου box office για κάνα δίμηνο, φτάνοντας με τα 250 εκατομμύρια δολάρια που μάζεψε, στη δεύτερη θέση των εισπράξεων της χρονιάς, πολύ πιο κάτω απ’ τα $425 μύρια των δεύτερων Πειρατών της Καραϊβικής, βέβαια, αλλά λίγο πιο πάνω απ’ τα $244 μύρια του Cars, της πιο αδύναμης ταινίας σ’ όλη την ιστορία της Pixar, σε μια χρονιά που την πεντάδα είχαν κλείσει το X-Men: The Last Stand ($234 μύρια) και το The Da Vinci Code ($217 μύρια). Δεν χρειάζεται να σου υπογραμμίσω ότι το μόνο πράγμα που σπάει φέτος, το déjà vu του 2006, είναι ότι η καινούρια Νύχτα στο Μουσείο πάει να συναντήσει τους αντιπάλους της ακριβώς στο γήπεδό τους.
Με το φετινό X-Men που ήταν ο Wolverine (2009), να έχει βγει εκτός μάχης με ένα μίζερο άνοιγμα $87 εκατομμυρίων, το αντιπροσωπευτικό δείγμα κωμωδίας της ποικιλίας σκέτο-concept-χωρίς-εκτέλεση, φέτος, αντί για μισοζαλισμένους από υπερβολική δόση χριστουγεννιάτικων ζαχαρωτών θεατές που δεν έχουν τι άλλο να δουν μετά από εξαντλητικό κυνήγι στα malls, με έξοδο στις 22 Μαΐου, θα πρέπει να να μαζέψει όσους προλάβουν το άνοιγμα του φετινού Da Vinci Code, Angels & Demons (2009) στις 15 Μαΐου κι όσους θα αποφύγουν τα μπινελίκια του τρομπαρισμένου ρομποτοφονιά Christian Bale του Terminator: Salvation (2009) στις 21 Μαΐου και να τους κρατήσει απ’ το άνοιγμα του Ζάχου Χατζηφωτίου σε εκδοχή Pixar στο Up (2009) στις 29 Μαΐου, για να μπορέσει να βρει αρκετά χαχανητά εγκεφάλων σε sleep-mode, μέσα στο ξεκίνημα του καλοκαιρινού μπλοκμπαστερικού μακελειού, που δεν είναι και πολύ γνωστό για την οικογενειακή του προδιάθεση. Οι προβλέψεις δεν βλέπουν να κλείνει πολύ πιο πάνω απ’ τα $150 μύρια που δηλώνεται ότι κόστισε, κι η Fox δεν φαίνεται να είναι διατεθειμένη να το σπρώξει για πολύ περισσότερο, κι αν και ποτέ δεν ξέρεις πότε και πόσο μπορεί να σου βγει το counter-programming, μάλλον ήταν καλή ιδέα να ξεμπερδέψουν από τώρα με το μεγαλύτερο μουσείο που μπορούσαν να βρουν, αντί να το αφήσουν να περιμένει για τρίτο sequel.
Το Night at the Museum σκέτο, βγαίνοντας στις καθυστερήσεις της χρονιάς του, είχε μείνει, χωρίς ανταγωνισμό, στην πεντάδα του αμερικάνικου box office για κάνα δίμηνο, φτάνοντας με τα 250 εκατομμύρια δολάρια που μάζεψε, στη δεύτερη θέση των εισπράξεων της χρονιάς, πολύ πιο κάτω απ’ τα $425 μύρια των δεύτερων Πειρατών της Καραϊβικής, βέβαια, αλλά λίγο πιο πάνω απ’ τα $244 μύρια του Cars, της πιο αδύναμης ταινίας σ’ όλη την ιστορία της Pixar, σε μια χρονιά που την πεντάδα είχαν κλείσει το X-Men: The Last Stand ($234 μύρια) και το The Da Vinci Code ($217 μύρια). Δεν χρειάζεται να σου υπογραμμίσω ότι το μόνο πράγμα που σπάει φέτος, το déjà vu του 2006, είναι ότι η καινούρια Νύχτα στο Μουσείο πάει να συναντήσει τους αντιπάλους της ακριβώς στο γήπεδό τους.
Με το φετινό X-Men που ήταν ο Wolverine (2009), να έχει βγει εκτός μάχης με ένα μίζερο άνοιγμα $87 εκατομμυρίων, το αντιπροσωπευτικό δείγμα κωμωδίας της ποικιλίας σκέτο-concept-χωρίς-εκτέλεση, φέτος, αντί για μισοζαλισμένους από υπερβολική δόση χριστουγεννιάτικων ζαχαρωτών θεατές που δεν έχουν τι άλλο να δουν μετά από εξαντλητικό κυνήγι στα malls, με έξοδο στις 22 Μαΐου, θα πρέπει να να μαζέψει όσους προλάβουν το άνοιγμα του φετινού Da Vinci Code, Angels & Demons (2009) στις 15 Μαΐου κι όσους θα αποφύγουν τα μπινελίκια του τρομπαρισμένου ρομποτοφονιά Christian Bale του Terminator: Salvation (2009) στις 21 Μαΐου και να τους κρατήσει απ’ το άνοιγμα του Ζάχου Χατζηφωτίου σε εκδοχή Pixar στο Up (2009) στις 29 Μαΐου, για να μπορέσει να βρει αρκετά χαχανητά εγκεφάλων σε sleep-mode, μέσα στο ξεκίνημα του καλοκαιρινού μπλοκμπαστερικού μακελειού, που δεν είναι και πολύ γνωστό για την οικογενειακή του προδιάθεση. Οι προβλέψεις δεν βλέπουν να κλείνει πολύ πιο πάνω απ’ τα $150 μύρια που δηλώνεται ότι κόστισε, κι η Fox δεν φαίνεται να είναι διατεθειμένη να το σπρώξει για πολύ περισσότερο, κι αν και ποτέ δεν ξέρεις πότε και πόσο μπορεί να σου βγει το counter-programming, μάλλον ήταν καλή ιδέα να ξεμπερδέψουν από τώρα με το μεγαλύτερο μουσείο που μπορούσαν να βρουν, αντί να το αφήσουν να περιμένει για τρίτο sequel.
Previously on Movies for the Masses: GI Joe: The Rise of Cobra (2009): Αμερικάνικο trailer