Rabbit Hole (2010)

Απώλεια
Rabbit Hole, Poster

Σκηνοθεσία: John Cameron Mitchell
Σενάριο: David Lindsay-Abaire
Παίζουν: Nicole Kidman, Aaron Eckhart


Δες/Κρύψε το trailer

Οχτώ μήνες μετά το θάνατο του μικρού γιού τους, πατέρας και μάνα συνεχίζουν να έρχονται αντιμέτωποι με τη τυφλή ασπλαχνία της ζωής. Και συνεχίζουν. Rabbit Hole, PhotographΔιασκευασμένο για την οθόνη από τον ίδιο, το Pulitzer-ο-τιμημένο θεατρικό του David Lindsay-Abaire με τίτλο Rabbit Hole μοιάζει περισσότερο με καθαρή δόση θρήνου για grief junkies, αν και υποτίθεται πως είναι οδηγός αξιοπρέπειας στη θλίψη για ανθρώπους που τη ψάχνουν. Την αξιοπρέπεια, όχι τη θλίψη. Σίγουρος ένοχος γι' αυτή τη πιθανή παρεκτροπή είναι η Nicole Kidman, ιδανική Stepford Wife πριν καν πλακώσει τις περισσότερες προσωποπλαστικές, η οποία κατασπαράζει έναν ακόμα τρυφερούλη ταλαντούχο σκηνοθέτη για να συντηρήσει τη ζόμπι κινηματογραφική της καριέρα. Διαδεχόμενος τον Baz Luhrmann στο Australia (2008) και τουλάχιστο με λεφτά της Kidman (που έστησε τη παραγωγή) αυτή τη φορά, ο John Cameron Mitchell καταφέρνει σίγουρα να ζωντανέψει κάπως το νεκρικό προσωπείο της πρωταγωνίστριάς του, βάζοντάς απέναντί της στη διάρκεια έναν συμπαθητικό νεαρό ηθοποιό, τον Miles Teller σε ρόλο εφήβου που ανοίγει τη καρδιά και της ηρωίδας της ιστορίας. Η φυσική χάρη που μεταδίδει σε αυτές τις σκηνές ο σκηνοθέτης, είναι φυσικά απούσα στις υπόλοιπες, όπου προσεγγίζει μόνο κάτι από Crash (2004) στο repeat, όσο το κεντρικό του ζευγάρι επαναξαναματαπέφτει στις ίδιες παγίδες --ο Aaron Eckhart στη, κωμικοτραγική από την επανάληψη, συντήρηση αναμνήσεων του παιδιού, η Kidman στον πολύ, μα πολύ, πολύ λέμε, εσωτερικευμένο πόνο-- δίχως να μπορεί να βοηθήσει ο ένας τον άλλο να ξεφύγει. Χωρίς να μπορεί να πολυδιαχειριστεί το σενάριο αυτή τη φορά, ο Mitchell οπισθοδρομεί ίσως ανεπανόρθωτα από τη πολύ σύγχρονη μελέτη του στρες στο Shortbus (2006), στη πραγματικότητα τα πλάνα του που συγγενεύουν με την εποχή (ο άντρας να παρακολουθεί βίντεο στο κινητό, η γυναίκα του να διαβάζει κόμικ) είναι και τα πιο αθέλητα ξεκαρδιστικά, αλλά "έχει" πάντα τους χώρους και τα πρόσωπα μέσα σε αυτούς, και παραμένει μέχρι τέλους στο στόχο, υπόδειγμα "οσκαρικού" δακρύβρεχτου δράματος για όσους περνάνε τέτοιο το Νησί.



Δες/Κρύψε τις αίθουσες που ανοίγει

*Το πρόγραμμα αναδημοσιεύεται από το Αθηνόραμα και ισχύει για την πρώτη βδομάδα προβολής

ΚΕΝΤΡΟ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ
ΑΤΤΙΚΟΝ CINEMAX CLASS
Πέμ.-Τετ.: 18.20/ 20.20/ 22.20

ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΑΘΗΝΑΙΟΝ 3D DIGITAL
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 18.30/ 20.30/ 22.30

ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΑΙΓΛΗ 3D DIGITAL
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 19.00/ 21.00/ 23.00
ΣΙΝΕ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Πέμ.-Τετ.: 18.45/ 20.45/ 22.45

ΜΑΡΟΥΣΙ - ΚHΦΙΣΙΑ
ΚΗΦΙΣΙΑ CINEMAX
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Τετ.: 19.00/ 21.00/ 23.00

ODEON KOSMOPOLIS ΜΑΡΟΥΣΙ
ΑΙΘΟΥΣΑ 1 (DTS)
Δευτ.: 17.40/ 19.40/ 21.40/ 23.40
ΑΙΘΟΥΣΑ 8 VODAFONE (DTS)
Πέμ.-Κυρ. & Τρ., Τετ. 17.40/ 19.40/ 21.40/ 23.40, Σάβ., Κυρ. & 13.10/ 15.10

VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL
ΑΙΘΟΥΣΑ 10
Πέμ.-Τετ.: 19.15/ 21.45/ 00.00
ΑΙΘΟΥΣΑ 13 VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS
Πέμ.-Τετ.: 19.15/ 21.45, Παρ., Σάβ. & 00.00

ΑΕΛΛΩ CINEMAX 5+1
ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πέμ.-Τετ.: 17.00/ 19.00/ 21.00/ 23.00

STER CINEMAS ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
ΑΙΘΟΥΣΑ 9
Πέμ.-Τετ.: 20.20/ 22.20, Παρ., Σάβ. & 00.20

VILLAGE CINEMAS ΠΑΓΚΡΑΤΙ
ΑΙΘΟΥΣΑ 1 (DOLBY SRD)
Πέμ.-Τετ.: 19.20/ 21.20/ 23.20

NANA CINEMAX - ΔΑΦΝΗ 3D
ΑΙΘΟΥΣΑ 1
Πέμ.-Τετ.: 18.45/ 20.45/ 22.45

VILLAGE CINEMAS ATHENS METRO MALL - AG.DIMITRIOS
VILLAGE CINEMAS ATHENS METRO MALL - AG.DIMITRIOS
ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Πέμ.-Τετ.: 19.30/ 21.45/ 23.45

VILLAGE 9 CINEMAS @ FALIRO
ΑΙΘΟΥΣΑ 2
Πέμ.-Τετ.: 20.30/ 22.30/ 00.30, Πέμ., Παρ., Δευτ.-Τετ. & 18.30

ΦΙΞ - Ν. ΣΜΥΡΝΗ - Π. ΦΑΛΗΡΟ
ΑΤΤΑΛΟΣ
Πέμ.-Τετ.: 17.30/ 19.15/ 21.00/ 23.00

ODEON STARCITY - Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ
ΑΙΘΟΥΣΑ 5 (DTS)
Πέμ.-Τετ.: 17.40/ 19.40/ 21.40/ 23.40

VILLAGE SHOPPING AND MORE
VILLAGE CINEMAS GOLD CLASS 2
Πέμ.-Τετ.: 19.15/ 21.15
ΑΙΘΟΥΣΑ 6
Πέμ.-Τετ.: 15.15/ 17.15/ 19.15/ 21.15/ 23.15/ 01.15, Σάβ., Κυρ. & 11.15/ 13.15

STER CINEMAS ΙΛΙΟΝ
ΑΙΘΟΥΣΑ 4
Πέμ.-Τετ.: 20.30/ 22.30, Παρ., Σάβ. & 00.30

ΑΘΗΝΑΙΟΝ CINEPOLIS 3D DIGITAL
ΑΙΘΟΥΣΑ 3
Πέμ.-Τετ.: 18.40/ 20.40/ 22.40

3 Responses so far.

  1. cheaptalk said

    Σε 12 τρισδιάστατες αίθουσες ανοίγει αυτή τη βδομάδα το Sanctum (2011) του οποίου η κριτική πνίγηκε στη μπόρα της προηγούμενης βδομάδας, και για το οποίο χρειάζεται να ξέρεις μόνο πως μοιάζει με τούβλο γυρισμένο από τον James Cameron αλλά δεν είναι. Σε ΑΣΤΥ και ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟ από τη μια, και σε ΑΑΒΟΡΑ και ΙΛΙΟΝ από την άλλη, ανοίγουν Όταν θέλω να Σφυρίξω, Σφυρίζω (2010) και Ψηλά τα Χέρια (2010), "οργανωµένος πεντακάθαρος ρεαλισµός - 8/10" και "ελάχιστο ψαχνό - 4/10" σύμφωνα με το Δημήτρη Δανίκα στα ΝΕΑ.

  2. Anonymous said

    "η οποία κατασπαράζει έναν ακόμα τρυφερούλη ταλαντούχο σκηνοθέτη για να συντηρήσει τη ζόμπι κινηματογραφική της καριέρα. "

    βαριά κουβέντα, αλλά μου αρέσει η προσέγγιση. please say more. γιατι το λες αυτό ? δεν σου αρέσει γενικά η kidman ? και τι ρόλους θα μπορούσε πλέον να παίζει, στην ηλικία της ?

    Μοντε

  3. cheaptalk said

    Μια προκατάληψη απέναντι σε παγερές μπαστουνωτές ξανθιές την έχω :p Οι πλαστικές της Kidman δεν ήταν βέβαια ο μοναδικός λόγος που βυθίστηκε το Australia (είχα σημειώσει αρκετά στο trailer), αλλά νομίζω το Rabbit Hole ξεκαθάρισε πως μόνο σε παραγωγές που κάνει η ίδια μπορούσε να βρει πρωταγωνιστικούς ρόλους. Τι θα γίνει από δω και πέρα δε ξέρω, η οσκαρική υποψηφιότητα σαφώς μετράει, τον Mitchell νομίζω πάντως ότι τον έκαψε.

    Ταινίες με πρωταγωνίστριες ηλικιωμένες δε γυρίζονται πολλές (και με ηλικιωμένους δεν πλημμυρίζουν ακριβώς οι οθόνες), αλλά γυρίζονται, στη πραγματικότητα το νεκρικό προσωπείο της Kidman έπνιξε μια οσκαρική υποψηφιότητα για τη Julianne Moore. Και χέστηκα αν θα βρίσκει δουλειά η Kidman, δε καταλαβαίνω γιατί πρέπει να με απασχολεί, ατζέντης της δεν είμαι, η υγεία της βιομηχανίας με ενδιαφέρει, για να μη πω η τέχνη και κατηγορηθώ για σινεφίλ :p

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.