The Artist (2011)

The Artist, Poster

Σκηνοθεσία: Michel Hazanavicius
Σενάριο: Michel Hazanavicius
Δεν Ακούγονται: Jean Dujardin, Bérénice Bejo


Δες/Κρύψε το trailer

Hollywood 1927: Ο George Valentin, αστέρας του βωβού που αγωνιά αν η άφιξη του ήχου θα τον ξεθωριάσει μέχρι λήθης, και η Peppy Miller, φιλόδοξη ηθοποιός με ταμπεραμέντο που τη καταδικάζει στην επιτυχία, τρίβονται τυχαία, και οι σπίθες θα φωτίζουν τον ουρανό αιώνια. The Artist, Photograph

Un Homme qui Crie (2010)

Η Κραυγή ενός Ανθρώπου / A Crying Man
Un Homme qui Crie, Poster

Σκηνοθεσία: Mahamat-Saleh Haroun
Σενάριο: Mahamat-Saleh Haroun
Παίζουν: Youssouf Djaoro, Dioucounda Koma κ.ά.




Πρώην πρωταθλητής κολύμβησης και νυν συντηρητής πισίνας θερέτρου του σύγχρονου Chad, χάνει τη δουλειά από το γιο του, τον οποίο παραδίδει στα καθεστωτικά στρατεύματα ως προσφορά για τον αγώνα κατά των ανταρτών, για να τον τιμωρίσει για τον κοινωνικό εξευτελισμό στον οποίο υποβλήθηκε. Un Homme qui Crie, Photograph

Puss in Boots (2011)

Γάτος Σπιρουνάτος
Puss in Boots, Poster

Σκηνοθεσία: Chris Miller
Σενάριο: Tom Wheeler, Will Davies, Brian Lynch
Ακούγονται: Antonio Banderas, Salma Hayek, Zach Galifianakis


Δες/Κρύψε το trailer

Παπουτσωμένος γάτος συναντά παντελομένο αυγό και παρέα με αλανιάρα γάτα ξεκινούν να βρουν τη γιγάντια φασολιά που θα τους οδηγήσει στη χήνα που κάνει τα χρυσά αυγά.Puss in Boots, Photograph

Νήσος 2: Το Κυνήγι του Χαμένου Θησαυρού (2011)

Νήσος 2, Poster

Σκηνοθεσία: Αντώνης Αγγελόπουλος
Σενάριο: Έλενα Σολωμού, Κωστής Παπαδόπουλος
Παίζουν: Θησαυροκυνηγοί


Δες/Κρύψε το trailer

Στο σήμερα (πέντε χρόνια μετά!), ο Μπάμπης, ο Άγης και η Αφροδίτη εκτίουν τις ποινές τους. Η μοίρα τα φέρνει έτσι που δύο μόλις ημέρες πριν την αποφυλάκιση, Μπάμπης και Αφροδίτη, γίνονται κατά λάθος μάρτυρες της εξομολόγησης ενός ετοιμοθάνατου βαρυποινίτη στον παπά Λάμπρο. Νήσος 2, Photograph

21 Jump Street (2012): Ιερόσυλο trailer

21 Jump Street - International Trailer
Δες/Κρύψε το redband trailer

Χωρίς ίχνος του Johnny Depp και πάλι, αλλά με τη λεξούλα που φαίνεται ότι απαγορεύεται ακόμα και στα ακατάλληλα για ανήλικους αμερικάνικα προωθητικά σποτάκια, το διεθνές τρέιλερ του 21 Jump Street (2012), προστέθηκε από προχτές στα μυριάδες χριστουγεννιάτικα, και για αλλαγή είχε και λόγο να το κάνει, η παραγωγή είναι από αυτές τις παραδοσιακές μισο-μπλοκμπαστεριές της άνοιξης που παραδοσιακά ψάχνουνε κοινό τέτοια εποχή, πριν τον παραδοσιακό υπνάκο του μποξόφη Γενάρη-Φλεβάρη.

The Hobbit: An Unexpected Journey (2012): Announcement trailer

The Hobbit Pt.1 - Announcement Trailer

Επιχειρώντας να ολοκληρώσει το preview όλου του 2012 που παίζει αυτές τις βδομάδες στις αίθουσες και στα δίχτυα, η Warner διανέμει από τα ξημερώματα, ξεκινώντας από την επίσημη σελίδα του, το τρέιλερ του Hobbit: An Unexpected Journey (2012), του πρώτου μέρους της διλογίας $500 εκατομμυρίων που γύρισε ο Peter Jackson για να συνεχίσει, πιάνοντας την αρχή της, τη περίφημή του τριλογία των Δαχτυλιδιών, που πριν καμιά δεκαριά χρόνια σκούπιζε δισεκατομμύρια δολάρια στα ταμεία και δεκάδες αγαλματάκια στα OSCAR®. Το βασικό ερώτημα στο οποίο καλείται να απαντήσει το υπερεκτεταμένο για ανακοινωτικό βίντεο, το θέτει κατά συνέπεια το FORBES®, μπορεί ο Σμάουγκ ο Μεγαλοπρεπής να σώσει τις τρισδιάστατες ταινίες?

Wrath of the Titans (2012): Trailer τιτανικού έπους Τιτάνων

Wrath of the Titans - Trailer

Κόντρα σε όλα τα προγνωστικά, η συνέχεια του Clash of the Titans (2010) όχι μόνο θα βγει στις αίθουσες τον ερχόμενο Μάρτιο, αλλά δεν αποκλείεται να είναι και η πραγματική, από άποψη γαμηστερότητας, συνέχεια του 300 (2007) που ψάχνει το μισό, αν όχι όλο το Χόλιγουντ από τότε. Την εκπληκτική αυτή αποκάλυψη, την.. έθαψε χτες στα δίχτυα η Warner, πετώντας το τρέιλερ του Wrath of the Titans (2012) μέσα στον ορυμαγδό γι' αυτό του Dark Knight Rises (2012), του οποίου τα μπιτ είχανε αρχίσει να αναβοσβήνουνε λίγο νωρίτερα στην ίδια σελίδα με σήμα το δαγκιασμένο μήλο.

Πιάνοντας τα πράγματα από τα μαλλιά, στα τέλη του προηγούμενου αιώνα, το στούντιο με σήμα κατατεθέν το μισοφαγωμένο καρότο, είχε την εκπληκτική διορατικότητα να αγοράσει τα δικαιώματα μιας αρχαιοελληνιάς του '81, απο τις πολλές εκείνης της δεκαετίας που εξετάζανε τους μύθους υπό το πρίσμα της Cinecittà, και στο πιο τσινετσιτάδικο ακόμα. Μόνη χρησιμότητα των δικαιωμάτων ήτανε φυσικά οι Titans στον τίτλο, ισχυρότατος κράχτης σε εποχές που οι Θεοί και οι Ολύμπιοι πρωταγωνιστούν μονίμως σε γκέι τσόντες, όπως αποδείχτηκε καμιά δεκαπενταριά χρόνια αργότερα, όταν οι Τιτάνες που λέγονταν Μέδουσα και.. Κράκεν, σκούπισαν καμιά $500αριά εκατομμύρια παγκόσμια για λογαριασμό του στούντιο, παρόλο που δε βλέπονταν κιόλας, όπως είχε αναλύσει διεξοδικά εξαρχής ο verbal. Στον απολογισμό, στις (πολλές) κομμένες σκηνές και στο εναλλακτικό τέλος του DVD, φάνηκε καθαρότερα πως η παραγωγή είχε ξεκινήσει όχι μόνο με περιορισμένο προϋπολογισμό και μπολιγουντιανό σχεδιασμό παραγωγής, αλλά και με ένα σενάριο για παρωδία και με μια πρωταγωνίστρια για κλάματα, πράγματα που ανάγκασαν τον Louis Leterrier να κόψει κάθε πλάνο όπου.. μίλαγε κάποιος, και να βάλει τον Περσέα του Sam Worthington να καταλήγει με μια Ιώ που υποδύονταν η Gemma Arterton για να γεμίζουνε τα πλάνα γκόμενες. Ο Leterrier επέστρεψε στη διεύθυνση της παραγωγής για το σίκουελ, και αν όχι τιποτάλλο τα σεναριογραφικά credits περιλαμβάνουν αυτή τη φορά μια οσκαρική υποψηφιότητα, τον Steven Knight, αντί για τους υπεύθυνους του Æon Flux (2005), ενώ οι Dan Mazeau και David Johnson που μάλλον κάνανε τη περισσότερη δουλειά, έχουνε ήδη προσληφθεί και για το τελευταίο μέρος της τριλογίας. Η παραγωγή είναι και φανερά σοβαρότερη και μεγαλύτερη αυτή τη φορά, έχει φανερά την επίγνωση πως οι πρασινοθόνες και οι τρισδιαστατοσύνες είναι λαστ γίαρ, ξεφτισμένες χάντρες, υπεύθυνος για τη σκηνοθεσία ο Jonathan Liebesman actually αποφάσισε να παρατήσει το S3D για να 'χει το φιλμ του αυτή τη παραδοσιακή τραχύτητα του.. φιλμ, και το αποπροσανατολιστικό στο Battle: Los Angeles (2011) στιλάκι του, φαίνεται το καταλληλότερο για να δέσει σκηνές ακαθόριστου χωροχρόνου.

Όπως βλέπεις, και ήτανε κάπως γνωστούτσικο, ο Liebesman έριξε στη λέρα τον Sam Worthington σε βαθμό να μοιάζει επικίνδυνα με τον βρομιάρη αδερφό του Danny McBride, και μάλλον είναι ο πρώτος στην ιστορία σκηνοθέτης που καταφέρνει να κάνει ξανθιά γκόμενα, και μάλιστα του σπιτώσιμου είδους της Rosamund Pike, να μοιάζει αξιόμαχα τσιριάρα, λεπτομέρεια που δίνει τον τόνο της παραγωγής μάλλον καλύτερα και από την κυριολεκτικά ηφαιστιακή έκρηξη κακουργίας στο τέλος του τρέιλερ. Η προώθηση του Wrath βρέθηκε συμπιεσμένη, στη μια άκρη από τους Immortals (2011) που κρατάγανε την αποκλειστικότητα της χλαμύδας για μήνες, και στην άλλη από τα Hunger Games (2012) της Lionsgate που ψάχνανε επιθετικά ημερομηνία να δικαιώσει τις μπλοκμπαστερικές προσδοκίες τους και επέμειναν πεισματικά να προηγηθούν στις αίθουσες, έτσι οι παραδοσιακές αρχαιοελληνικές γκοθροκιές του τρέιλερ, παραμένει άγνωστο κατά πόσο θα λειτουργήσουν, μέσα σε συμπληγάδες κι αυτές, από τη μια ο δεύτερος Sherlock Holmes (που.. συνοδεύει το τρέιλερ των δεύτερων Titans στις προβολές) δεν είχε τις αναμενόμενες ταμειακές επιδόσεις, από την άλλη ένας κάποιος καλοκαιρινός Σκοτεινός Ιππότης μαζεύει από τώρα όλα τα φώτα όπως είπαμε.



Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.