Written by
cheaptalk
in
Trailers
Tetro (2009): Υποδειγματικό trailer
Το 2007 ήταν μια αρχαία εποχή για το κινηματογραφικό δίκτυο, αν και προφανώς όχι τόσο αρχαία όσο το 2006 ή το προϊστορικό 1996. Τότε (το 2007), για παράδειγμα, ο Alex Billington του FirstShowing.net προσπαθούσε απεγνωσμένα να παρουσιάσει για δικές του τις απεγνωσμένες αποκλειστικές φήμες άλλων (για γκρίζο Incredible Hulk (2008), χαρακτηριστικά) ώστε να τραβήξει κανέναν επισκέπτη από τα Ain't It Cool News. Από τότε.. ερμμ.. δεν έχουν αλλάξει και πολλά, εκτός από το ότι ο Billington έχει γίνει πια αυθεντία για όσους ανακάλυψαν το δίκτυο στη συνέχεια, και δανείζει quotes σε χολιγουντιανές προωθήσεις.
Το 2007 κυκλοφόρησε, με επίσημη πρεμιέρα στο 2o φεστιβάλ της Ρώμης, και η πρώτη, μετά από μια δεκαετία, δουλειά του Francis Ford Coppola. Τα δέκα χρόνια δεν είναι βέβαια και τόσα πολλά για τον κινηματογραφικό πλανήτη, και το όνομα του σκηνοθέτη εξασφάλισε μια άλφα διχτυακή δημοσιότητα για το τίζερ του Youth Without Youth (2007) που εμφανίστηκε αρχές Σεπτέμβρη. Όταν όμως έγραψε ο verbal για το φιλμ στα πλαίσια του φεστιβάλ, στα τέλη Οκτώβρη, κανένας δεν είχε πάρει χαμπάρι ότι αυτό είχε αποκτήσει και τρέιλερ, κάπου και γιατί οι πρώτες αναφορές το είχαν ήδη θάψει και ο κόσμος προχώρησε.
To 2008 η αμερικάνικη βιομηχανία άφησε σαφέστατους υπαινιγμούς ότι η υποχώρηση του δολαρίου στις χρηματαγορές, της έκανε όχι και τόσο θελκτική τη προοπτική του να παριστάνει τον καρνάβαλο των Κανών. Το 2009, μέσα σε παγκόσμια ύφεση, η γαλλική διοργάνωση έψαξε με το ντουφέκι Αμερικάνο, και στη συνέχεια ονόματα ανεξαρτήτως καταγωγής, αλλά ακόμα κι έτσι, δε συμπεριέλαβε στο διαγωνιστικό τη νέα ταινία του Coppola, Tetro (2009). Παρολαυτά, και παρότι το 30 δευτερολέπτων τίζερ του Youth Without Youth το είχε απορρίψει ασυζητητί επειδή.. δεν είχε πλοκή, ο Billington βρήκε ενδιαφέρον στο τρέιλερ του Tetro άσχετα, υποθέτεις, με το ότι ήταν Κυριακή πρωί και δεν είχε τιποτάλλο να γράψει. Και ακόμα περισσότερο (ενδιαφέρον, βρήκε) στα πρώτα 3' του φιλμ την αμέσως επόμενη μέρα, παρόλο που ομολογεί ότι.. δεν δείχνουν τίποτα εκτός από credits. Ο Billington εντυπωσιάστηκε, αν και μετά από όλο το δίκτυο, και από τη φωτογραφία του Mihai Malaimare Jr., παρόλο που ο ίδιος (ο Malaimare) ήταν υπεύθυνος και για αυτήν του Youth, και second time round μπορείς να πεις ότι τελικά το βουλγάρικο look στη μισή προηγούμενη δουλειά του μπορεί και να μην οφείλονταν στο ότι τα set είχαν στηθεί.. στη Βουλγαρία (το Tetro γυρίστηκε στην Αργεντινή). Κάπως έτσι λοιπόν, και ο σχετικά (σχετικά λέμε) συμπαθητικός Alex είναι μόνο παράδειγμα φυσικά, ο Coppola, που κάποιοι χρεώνουν μέχρι και με προφητείες για το YouTube και σίγουρα δείχνει καλή επαφή με το δίχτυο, βρέθηκε μέσα σε πολύ (πολύ λέμε) περισσότερη δημοσιότητα απ' όση θα μπορούσε να ελπίζει για τη δεύτερη αυτοχρηματοδοτημένη του παραγωγή. Ξανά τα απλά βήματα: απορρίπτεις πολύ δημόσια ένα φεστιβάλ που ουσιαστικά σε έχει απορρίψει, μπαίνεις ξαφνικά headliner στη δεύτερη μέρα των μεγάλων του ανακοινώσεων, βγάζεις τρέιλερ στο YouTube και σαββατόβραδο όταν τα στούντιο έχουν πάει για ύπνο εξαντλημένα από το μεγάλο κονταροχτύπημα δημοσιότητας της αρχής της μπλοκμπαστερικής σεζόν αλλά οι bloggers ξαγρυπνούν, και καβαλάς το μάλλον απρόσμενο κύμα δημοσιότητας και ενθουσιασμού για κάτι τόσο φρέσκα.. φτηνό κι ασπρόμαυρο με 3λεπτο στην Apple. Απαραίτητη προϋπόθεση: να έχεις κάνει το φανταστικότερο σερί μεγάλων ταινιών στην ιστορία του κινηματογράφου, 25-30 χρόνια πριν.
Το 2007 κυκλοφόρησε, με επίσημη πρεμιέρα στο 2o φεστιβάλ της Ρώμης, και η πρώτη, μετά από μια δεκαετία, δουλειά του Francis Ford Coppola. Τα δέκα χρόνια δεν είναι βέβαια και τόσα πολλά για τον κινηματογραφικό πλανήτη, και το όνομα του σκηνοθέτη εξασφάλισε μια άλφα διχτυακή δημοσιότητα για το τίζερ του Youth Without Youth (2007) που εμφανίστηκε αρχές Σεπτέμβρη. Όταν όμως έγραψε ο verbal για το φιλμ στα πλαίσια του φεστιβάλ, στα τέλη Οκτώβρη, κανένας δεν είχε πάρει χαμπάρι ότι αυτό είχε αποκτήσει και τρέιλερ, κάπου και γιατί οι πρώτες αναφορές το είχαν ήδη θάψει και ο κόσμος προχώρησε.
To 2008 η αμερικάνικη βιομηχανία άφησε σαφέστατους υπαινιγμούς ότι η υποχώρηση του δολαρίου στις χρηματαγορές, της έκανε όχι και τόσο θελκτική τη προοπτική του να παριστάνει τον καρνάβαλο των Κανών. Το 2009, μέσα σε παγκόσμια ύφεση, η γαλλική διοργάνωση έψαξε με το ντουφέκι Αμερικάνο, και στη συνέχεια ονόματα ανεξαρτήτως καταγωγής, αλλά ακόμα κι έτσι, δε συμπεριέλαβε στο διαγωνιστικό τη νέα ταινία του Coppola, Tetro (2009). Παρολαυτά, και παρότι το 30 δευτερολέπτων τίζερ του Youth Without Youth το είχε απορρίψει ασυζητητί επειδή.. δεν είχε πλοκή, ο Billington βρήκε ενδιαφέρον στο τρέιλερ του Tetro άσχετα, υποθέτεις, με το ότι ήταν Κυριακή πρωί και δεν είχε τιποτάλλο να γράψει. Και ακόμα περισσότερο (ενδιαφέρον, βρήκε) στα πρώτα 3' του φιλμ την αμέσως επόμενη μέρα, παρόλο που ομολογεί ότι.. δεν δείχνουν τίποτα εκτός από credits. Ο Billington εντυπωσιάστηκε, αν και μετά από όλο το δίκτυο, και από τη φωτογραφία του Mihai Malaimare Jr., παρόλο που ο ίδιος (ο Malaimare) ήταν υπεύθυνος και για αυτήν του Youth, και second time round μπορείς να πεις ότι τελικά το βουλγάρικο look στη μισή προηγούμενη δουλειά του μπορεί και να μην οφείλονταν στο ότι τα set είχαν στηθεί.. στη Βουλγαρία (το Tetro γυρίστηκε στην Αργεντινή). Κάπως έτσι λοιπόν, και ο σχετικά (σχετικά λέμε) συμπαθητικός Alex είναι μόνο παράδειγμα φυσικά, ο Coppola, που κάποιοι χρεώνουν μέχρι και με προφητείες για το YouTube και σίγουρα δείχνει καλή επαφή με το δίχτυο, βρέθηκε μέσα σε πολύ (πολύ λέμε) περισσότερη δημοσιότητα απ' όση θα μπορούσε να ελπίζει για τη δεύτερη αυτοχρηματοδοτημένη του παραγωγή. Ξανά τα απλά βήματα: απορρίπτεις πολύ δημόσια ένα φεστιβάλ που ουσιαστικά σε έχει απορρίψει, μπαίνεις ξαφνικά headliner στη δεύτερη μέρα των μεγάλων του ανακοινώσεων, βγάζεις τρέιλερ στο YouTube και σαββατόβραδο όταν τα στούντιο έχουν πάει για ύπνο εξαντλημένα από το μεγάλο κονταροχτύπημα δημοσιότητας της αρχής της μπλοκμπαστερικής σεζόν αλλά οι bloggers ξαγρυπνούν, και καβαλάς το μάλλον απρόσμενο κύμα δημοσιότητας και ενθουσιασμού για κάτι τόσο φρέσκα.. φτηνό κι ασπρόμαυρο με 3λεπτο στην Apple. Απαραίτητη προϋπόθεση: να έχεις κάνει το φανταστικότερο σερί μεγάλων ταινιών στην ιστορία του κινηματογράφου, 25-30 χρόνια πριν.
Previously on Movies for the Masses: Night at the Museum 2 (2009): Trailer