Attenberg (2010): Exclusive taboo clip
Εκτός κι αν έχεις περάσει το τελευταίο τετράμηνο σε κάποιο διαγαλαξιακό ταξίδι (στην οποία περίπτωση, καλώς όρισες πίσω), το Attenberg θα το ξέρεις πολύ καλά, στη χειρότερη ως τον καινούριο Κυνόδοντα (2009), στην καλύτερη ως την ταινία που κρέμασε σαγόνια στη Βενετία, μάγεψε την κριτική επιτροπή (και τον πρόεδρό της Quentin Tarantino) και πήρε το βραβείο γυναικείας ερμηνείας για την Ariane Labed κι ένα σωρό ενθουσιώδεις κριτικές από διεθνή και ντόπια Μέσα, πριν συνεχίσει τα ταξίδια της στο φεστιβάλ του Toronto, του Reykjavic και του BFI στο Λονδίνο, έτσι για ν’ αναφέρουμε μερικά. Την ερχόμενη Τετάρτη, η ταινία επιστρέφει στην Ελλάδα, για τα ντόπια αποκαλυπτήριά της στο Διεθνές Διαγωνιστικό του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, πριν βγει στις αίθουσες στις 9 Δεκέμβρη, με την υποστήριξη του Movies for the Masses.
Μέχρι τότε, το φιλμ της Αθηνάς Ραχήλ Τσαγγάρη, θα έχει βάλει στο πρόγραμμά του κι άλλον έναν σημαντικό κινηματογραφικό σταθμό, ίσως τον σημαντικότερο για την παγκόσμια ανεξάρτητη κινηματογραφία, αλλά μιας και η ανακοίνωση δεν έχει γίνει ακόμη, θα σε αφήσουμε να μαντεύεις, για μερικές ώρες. Για να το γιορτάσει πάντως, και να σε προετοιμάσει για την επερχόμενη έξοδο της ταινίας στις αίθουσες, η παραγωγή μάς έστειλε ένα αποκλειστικό κλιπάκι, μιας ενδεικτικής σκηνής απ’ αυτές που κάνουν το Attenberg την νηφάλια τολμηρή, αξιολάτρευτα αλλόκοτη και απολαυστικά ποπ αναπαράσταση της γυναικείας ενηλικίωσης, που έχει μαζέψει απ’ τα ξένα Μέσα, τις ατάκες που ίσως είχε πάρει το μάτι σου στο trailer που είχε κυκλοφορήσει η προώθηση στα μέσα του προηγούμενου μήνα. Βασισμένη ελαφρά σε βιωματικά στοιχεία, η ταινία σημειώνει και μια επιστροφή της Τσαγγάρη στα πάτρια ελληνικά εδάφη, γυρισμένη στα Άσπρα Σπίτια που αποτέλεσαν και την παιδική της γειτονιά, και συνέχεια της ελληνικής πορείας της, μετά την παραγωγή της Κινέττας (2005) και του Κυνόδοντα του Γιώργου Λάνθιμου. Για την ίδια, περισσότερα θα μάθεις και στη συνέντευξη που θα σού μοντάρουν οι Μάζες για τη Δευτέρα, και για την ταινία, μείνε συντονισμένος, γιατί, πού ξέρεις, μπορεί να μαζέψουμε και τίποτα άλλα κλιπάκια στις μέρες που έρχονται.