Battleship (2012)

Battleship, Poster

Σκηνοθεσία: Peter Berg
Σενάριο: Erich Hoeber, Jon Hoeber
Παίζουν: Taylor Kitsch, ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ!!!!1


Δες/Κρύψε το trailer

Η NASA των κοπριτών φοβιτσιάρηδων αντικοινωνικών επιστημόνων, ανακαλύπτει πλανήτη που μπορεί να συντηρήσει ζωή, και του στέλνει σήματα. Μόνο και μόνο για να κάνει δυσκολότερη τη ζωή απείθαρχου τύπου που εντυπωσίαζε τις γκόμενες με κοτο-μπουρίτος, και ήταν έτσι ο καταλληλότερος να προαχθεί άμεσα σε αξιωματικό του αμερικάνικου πολεμικού ναυτικού. Battleship, PhotographΌπως είχε υποψιαστεί μέχρι και το τελευταίο φιδάκι σε σκάλα όταν ανακοινώθηκε η κινηματογραφική μεταφορά του επιτραπέζιου ναυμαχικού παιχνιδιού της Hasbro, το Battleship (2012) δεν απευθύνεται σε πυρηνικούς επιστήμονες ή έστω σε ερασιτέχνες στρατηγούς, αντίθετα στοχεύει ξεκαθαρισμένα πια να κάνει τους Transformers να μοιάζουνε πυκνογραμμένα λυρικά έπη. Στη πραγματικότητα, ψάχνοντας έρμα που θα κρατήσει σταθερή τη (συναισθηματική) εμπλοκή του θεατή σε $200 εκατομμυρίων τρικυμία από εφέ, η ταινία συνοψίζει αδίστακτα όλο το βιβλίο της φτηνής κλισεδαρίας με κερασάκι στη κορφή, ακόμα και χτες να γεννήθηκες μια ναυτία τη παθαίνεις από την υπερβολή που ξεκίνησε από το κάστινγκ κυριολεκτικά όλων των ρόλων σε κινούμενα στερεότυπα τύπου μοντέλα Brooklyn Decker. Παρολαυτά, παρόλο που αν δε το κατάλαβες μέχρι τώρα η Ναυμαχία αποδεικνύει πως οι παραγωγές της Asylum δεν ήτανε το τελικό σύνορο του αφηγηματικού ξεπεσμού, και παρόλο που το αποδεικνύει για κάνα μισάωρο στο πρώτο τόξο προσπαθώντας να σε κάνει να εμπεδώσεις με τόση επιμονή όση και αυτή η κριτική πως ο John Carter είναι αντιδραστικός και θερμοκέφαλος και έχει δυνατότητες που τις περιορίζει η έλλειψη ηθικού προσανατολισμού, παρόλη την ανυπόφορη παπάρα, η συνταγή λειτουργεί ως κλασική, και όταν ξεκινάνε οι εκρήξεις εύχεσαι να μη σταματήσουνε. Για το κοινό που έχει συνηθίσει τόσο τη ψηφιακή τεχνολογία ώστε να μην εντυπωσιάζεται πια από εφέ.. ζωγραφισμένα πάνω σε πραγματικό footage (στο στιλ του Skyline (2010)), η δουλειά της Industrial Light & Magic (κυρίως) είναι μόνο καλή επίδειξη του τι αγοράζουνε σήμερα τα εκατομμύριά σου, και το σενάριο κρατάει τη δράση περιορισμένη σε χώρους ελεγχόμενους ή υδάτινους (χωρίς όγκους στο βάθος), ώστε να σου κόβει κάθε διάθεση "γείωσης" όσων βλέπεις πριν καν τη ξεκινήσεις, έτσι το πραγματικό βάρος στις σκηνές το δίνουνε τα πραγματικά αντιτορπιλικά κλάσης Arleigh Burke, και του δίνουνε και καταλαβαίνει γενικά: το αμερικάνικο πολεμικό ναυτικό προθυμοποιήθηκε να αξιοποιήσει τη παραγωγή σα γιγαντιαία διαφημιστική καμπάνια, και ο Peter Berg συναγωνίστηκε τον Michael Bay στη με τη σειρά του αξιοποίηση της ευκαιρίας, το κλίμα είναι για χειροκρότημα όταν πλακώνουν τα θωρηκτά (το εξής USS Missouri) στο τέλος. Αν και ο σκηνοθέτης συνεχίζει να εκβιάζει χειροκρότημα όλο και πιο απελπισμένα, οι θωρηκτές είναι οι μόνες στιγμές που το κερδίζουνε, οι συνεχείς --και αδέξιες όσο αφορά τους βετεράνους και τις μοντέλες που εμφανίζονται-- προσπάθειες προς αυτή τη κατεύθυνση καταλήγουνε προσβλητικές ακόμα και για καλοδιάθετους θεατές.

Συνοπτικά, η παραγωγή ήτανε φανερά πλέον μια κακή ιδέα που τη τρόμπαρε η Universal με εκατομμύρια και εκατομμύρια δολάρια (αρχικά ήτανε προγραμματισμένη για καλοκαίρι του 2011) μέχρι να έχει αξιοποιήσιμες εμπορικές προοπτικές. Πράγμα που το διευκόλυνε το έξυπνα ελαχιστοποιημένο (παρά τα φαινόμενα) πεδίο δράσης του σεναρίου των αδερφών Hoeber του αβυσσαλέου RED (2010). Και σε κάνει τελικά μόνο να εύχεσαι το στούντιο να είχε τρομπάρει με την ίδια επιμονή το εγκαταλελειμμένο project του Halo.


Battleship (Ναυμαχία)
by
April 19, 2012

2/5 stars



Άστορ Hollywood 3d

Πέμ.-Τετ.: 20.00/ 22.20

Αθήναιον 3D Digital

Αίθουσα 1
Πέμ.-Τετ.: 17.40/ 20.10/ 22.40

Αίγλη 3D Digital

Αίθουσα 2
Πέμ.-Τετ.: 20.30/ 22.45
Αίθουσα 5 (DTS)
Τετ.: 18.10/ 20.50
Αίθουσα 7 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Τετ.: 17.00/ 22.20
Αίθουσα 10 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Τρ.: 17.00/ 19.40/ 22.20, Σάβ., Κυρ. & 12.00
Αίθουσα 11 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Τετ.: 18.10/ 20.50, Πέμ.-Σάβ. & 23.30, Σάβ., Κυρ. & 15.20
Αίθουσα 7 Max Screen
Πέμ.-Δευτ., Τετ.: 18.00/ 21.00/ 00.00
Αίθουσα 8 Lays
Τρ.: 18.00/ 21.00/ 23.45
Αίθουσα 10
Πέμ.-Τετ.: 16.30/ 19.15/ 22.00, Πέμ., Παρ. & 13.45, Σάβ., Κυρ. & 11.00/ 13.45, Πέμ.-Σάβ., Τετ. & 00.45
Αίθουσα 13 Village Cinemas Gold Class
Πέμ.-Τετ.: 19.15/ 22.00

Τρία Αστερια 3D Digital

Αίθουσα 1
Πέμ.-Τετ.: 20.30/ 22.45
Αίθουσα 1
Πέμ.-Τετ.: 20.00/ 22.40, Δευτ.-Τετ. & 17.30
Αίθουσα 2 G Γερμανός (DOLBY SRD)
Πέμ.-Τρ.: 16.40/ 19.20
Αίθουσα 4 (DOLBY SRD)
Πέμ.-Τετ.: 23.30
Αίθουσα 5 (DOLBY SRD)
Πέμ.-Τετ.: 21.40/ 00.20, Τετ. & 18.50
Αίθουσα 5
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 20.40/ 23.20
Αίθουσα 6
Πέμ.-Τετ.: 19.20/ 22.00

Village Cinemas Athens Metro Mall - Ag. Dimitrios

Αίθουσα 1
Πέμ.-Τετ.: 18.30/ 21.10/ 23.50
Αίθουσα 3
Πέμ.-Τετ.: 19.30/ 22.10, Παρ., Σάβ., Τετ. & 00.50
Αίθουσα 6
Πέμ.-Κυρ., Τρ., Τετ.: 20.30/ 23.10, Δευτ. 19.00/ 21.45/ 00.30
Αίθουσα 7 Vmax
Πέμ.-Κυρ.: 21.45/ 00.30, Δευτ. 23.10, Τρ., Τετ. 19.00/ 21.45/ 00.30
Αίθουσα 9 Gold Glass
Πέμ.-Τετ.: 18.20/ 21.00/ 23.40

Σπόρτιγκ

Αίθουσα 2
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 20.15/ 22.45
Αίθουσα 1 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Τετ.: 18.10/ 20.50, Πέμ.-Σάβ. & 23.30, Σάβ., Κυρ. & 15.20
Αίθουσα 10 (DTS/DOLBY DIGITAL)
Πέμ.-Τετ.: 17.00/ 19.40/ 22.40
Αίθουσα 1 Comfort Gold Class
Πέμ.-Τετ.: 17.00/ 19.45/ 22.30, Πέμ.-Σάβ., Τετ. & 01.15, Πέμ.-Κυρ. & 11.30/ 14.15
Αίθουσα 4
Πέμ.-Τετ.: 18.45/ 21.30/ 00.15
Αίθουσα 9
Πέμ.-Τετ.: 17.00/ 19.45/ 22.30, Πέμ.-Κυρ. & 11.30/ 14.15, Πέμ.-Σάβ., Τετ. & 01.15
Αίθουσα 20
Πέμ.-Τετ.: 17.45/ 20.30/ 23.15, Πέμ.-Κυρ. & 12.15/ 15.00
Αίθουσα 2
Πέμ.-Τετ.: 19.30/ 22.10, Πέμ.-Σάβ. & 00.50
Αίθουσα 3
Πέμ.-Τετ.: 18.30/ 21.10/ 23.50, Πέμ.-Κυρ. & 15.50, Σάβ., Κυρ. & 13.10
Αίθουσα 1
Πέμ.-Τετ.: 18.00/ 20.30/ 23.00

Βάρκιζα

Αίθουσα 1
Πέμ.-Τετ.: 20.15/ 22.35

4 Responses so far.

  1. cheaptalk said

    Παρεμπιπτόντως, πριν λίγο το Wired δημοσίευσε εκτεταμένο άρθρο που εξηγεί ακριβώς "Why the Halo Movie Failed to Launch". Το άρθρο είναι απόσπασμα βιβλίου που καταπιάνεται με την "εισβολή" των βιντεοπαιχνιδιών στο Hollywood, η οποία δυστυχώς (με τη λογική ότι χειρότερα από το Batlleship δύσκολα γίνονταν) δεν είναι και πολύ εκτεταμένη.

  2. cheaptalk said

    Από το (μη) ενδιαφέρον που συγκεντρώνει μέχρι τώρα στις Μάζες, αν και πρώτο καλοκαιρινό μπλοκμπάστερ του 2012, το Battleship μπορεί και να δικαιώσει όσους (σα το Roger Friedman στο Forbes) το βλέπουν να βυθίζεται αύτανδρο. Ή μπορεί απλά να είναι πολύ αμερικανιά για το ελληνικό κοινό (ή αυτό των Μαζών). Πάντως στις ντομάτες οι κριτικές μέχρι τώρα είναι αρκετά θετικές για αποτυχημένη παραγωγή (49% θετικές για την ακρίβεια).

  3. Anonymous said

    Λίγη καλύτερη γραμματική και εξ ολοκλήρου επανάληψη του συντακτικού θα βοηθούσε να γίνουν πιο κατανοητές οι κριτικές σου και ίσως απέβαλαν κι αυτό το στυλάκι του δήθεν εξοργισμένου νεανίσκου ειδήμονα, που ακυρώνει ντε φάκτο τα όσα σωστά, στην πλειονότητά τους,γράφεις. Η κριτική είναι για να διευκολύνει και να ενημερώνει τους θεατές κι όχι για εξυπναδίστικη αυτοπροβολή. Ψυχραιμία, λοιπόν.

  4. cheaptalk said

    Αν νομίζεις ότι ξέρεις γραμματική και συντακτικό, τότε πρότεινε και συγκεκριμένες διορθώσεις να μάθουμε κι εμείς. Προφανώς πάντως γραμματική και συντακτικό νηπίων εννοείς, στις Μάζες όμως γράφουμε για όσους μας διαβάζουν και όχι για τον κάθε περαστικό που απαιτεί να βρίσκει στο Google αποτελέσματα στο επίπεδό του.

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.