Periferic (2010)

Στις Παρυφές / Outbound
Periferic, Poster

Σκηνοθεσία: Bogdan George Apetri
Σενάριο: Bogdan George Apetri, Tudor Voican
Παίζουν: Ana Ularu, Mimi Branescu, Timotei Duma, Ioana Flora




Φυλακισμένη σε άδεια για την κηδεία της μητέρας της, προσπαθεί να βρει τον 8χρονο γιο της και τα χρήματα που της χρωστάει ο πατέρας του, για να προλάβει να ξεφύγει από την παλιά της ζωή.Periferic, Photograph

Melancholia (2011)

Μελαγχολία
Melancholia, Poster

Σκηνοθεσία: Lars von Trier
Σενάριο: Lars von Trier
Παίζουν: Kirsten Dunst, Charlotte Gainsbourg, Kiefer Sutherland


Δες/Κρύψε το trailer

Ο πλανήτης Μελαγχολία αποφασίζει να βάλει πλώρη για τη Γη και να μας βγάλει μια και καλή απ’ τη μπουρζουά μιζέρια μας.Melancholia, Photograph

The Smurfs (2011)

Στρουμφάκια
The Smurfs, Poster

Σκηνοθεσία: Raja Gosnell
Σενάριο: J. David Stem, David N. Weiss, κ.ά.
Παίζουν: Hank Azaria, Neil Patrick Harris, Jayma Mays


Δες/Κρύψε το trailer

Γαλάζια πλασματάκια ζουν χαρούμενα στο μανιταροχωριό τους, αλλά κακιασμένος μαύρος μάγος θέλει να τα αποστάξει για να γεμίσει τη μπαταρία του ραβδιού του. Έτσι καταλήγουν στη Νέα Υόρκη, όπως γίνεται σε όλα τα παραμύθια. The Smurfs, Photograph

Final Destination 5 (2011)

Βλέπω το Θάνατό σου 5
Final Destination 5, Poster

Σκηνοθεσία: Steven Quale
Σενάριο: Eric Heisserer
Παίζουν: Όποιονπάρη Ο'Χάρος, Όποιανπάρη Ο'Χάρος


Δες/Κρύψε το trailer

Άκου τώρα τι καινούριο θα σου πω, βλέπω το θάνατό σου. Final Destination 5, Photograph

Νύχτες Πρεμιέρας 2011: Το πρόγραμμα

Τη γλώσσα στην παράδοση της διοργάνωσης που διαφημίζει, φαίνεται να βγάζει φέτος η αφίσα του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας – Νύχτες Πρεμιέρας Conn-x, που στην 17η επέτειό του, από τις 14 έως τις 25 Σεπτέμβρη σε Αττικόν, Απόλλων, Δαναούς και Άστορ για πρώτη φορά, θα παρουσιάσει το λιγότερο πρεμιερίστικο πρόγραμμα της πρόσφατης μνήμης. Εδραιωμένες ως το απόλυτο ραντεβού πρώτων συστάσεων με τους μεγάλους τίτλους του χειμώνα που υποδέχονται, οι Νύχτες Πρεμιέρας είχαν ανθίσει σερβίροντας σε εθνική και διασυνοριακή πρώτη προβολή τις ταινίες που οι διανομείς θα άπλωναν στη διάρκεια της σαιζόν που ακολουθούσε. Αυτό τους το υπερατού, τα τελευταία χρόνια είχε εκφυλιστεί σε πρεμιέρες τίτλων που έβγαιναν... την άλλη βδομάδα, όπως θα’χες προσέξει, οπότε δεδομένης και της δυσκολίας των εποχών, αλλά και του home cinema που έχεις ανοίξει στον υπολογιστή σου, ετούτη η φετινή (μάλλον επιβεβλημένη εκ των πραγμάτων) στροφή σε πιο ανεξάρτητους στόχους, μπορεί να δώσει στη διοργάνωση την ευκαιρία να επανεφευρεθεί με μια πιο ευέλικτη και φεστιβαλικά διευρευνητική ταυτότητα.

Wuthering Heights (2011): Venezia 68 clips

Wuthering Heights - Clip montage

Το τρίτο χτύπημα της βρετανικής σκηνής στο βάθρο με τα λιονταράκια, αποκαλύφθηκε το πρωί με τη δημοσιογραφική προβολή της κινηματογραφικής εκδοχής του θρυλικού δακρύβρεχτου μυθιστορήματος της Emily Bronte από το θρυλικό ρεαλιστικό βλέμμα της Andrea Arnold, η οποία κλείνει σήμερα το τριήμερο σερί παρουσίας των πατριωτών της, μετά τις προβολές του Shame, που ανέβασε τον Steve McQueen μερικές θέσεις στους υποψήφιους για σκηνοθετικά βραβεία, και το Tinker, Tailor, Soldier, Spy του Tomas Alfredson, με τον Garry Oldman να χτυπάει ευθύβολα την πληθωρική ερμηνευτική κυριαρχία του Michael Fassbender των A Dangerous Method και Shame πάλι.

Poulet aux Prunes (2011): Venezia 68 trailer

Poulet aux Prunes - Trailer

Μαζί με τις Άλπεις (2011) του Γιώργου Λάνθιμου που από τη χτεσινή δημοσιογραφική τους βάλανε υποψηφιότητα για Χρυσό Λιοντάρι, το Κοτόπουλο με Δαμάσκηνα (2011) της Marjane Satrapi συμπληρώνει απόψε το εκ των πραγμάτων λαμπρότερο δίδυμο έργων από παιδιά των Κανών που βρεθήκανε φέτος στη Βενετία. Η Satrapi έχει κλείσει τη Sala Grande των επίσημων προβολών αρκετές ώρες νωρίτερα από τον Λάνθιμο, αλλά τη στάμπα Venezia 68 (που σημαίνει συμμετοχή στο διαγωνιστικό) την έχει και αυτή, και η μέρα είναι πάγια η πιο πολύβουη στο Lido τα τελευταία χρόνια που ο Marco Müller αντιπαραθέτει, θέλοντας και μη, το πρόγραμμά του σε αυτά του Telluride και του Toronto από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού.

Η Satrapi είχε.. εκραγεί στη κόμικ σκηνή στις αρχές του αιώνα με την αυτοβιογραφία της, και με τον ίδιο θριαμβευτικό τρόπο έσκασε και στο διαγωνιστικό των Κανών όταν τη μετέφερε (την αυτοβιογραφία) στην οθόνη με τον ίδιο τίτλο, Περσέπολη (2007), και με το ίδιο στιλ, γλυκιά ειλικρίνεια, πικρή ιστορική βάση και α-ρεαλιστικό σκιτσάρισμα. Αλλά παρόλο που στη συνέχεια ωρίμασε, τόσο αφηγηματικά σε βαθμό να αποφεύγει τις ευκολίες στη παρουσίαση των χαρακτήρων, όσο και στην όλο και περισσότερο απατηλή απλότητα στα σχέδιά της, δε μπορείς να πεις ότι ξανασυγκλόνισε τον κόσμο έκτοτε στην ένατη τέχνη, και έτσι η καινούρια της ταινία φαντάζει στοίχημα δημιουργικής επιβίωσης.

Copyright © 2012 Movies for the Masses, Challenging common sense since 2004. Your ticket is
Contact us at moviesforthemasses@gmail.com. Subscribe by RSS or E-mail.